Regulamin
Aloha Królowo!
Ten regulamin powstał z troski o Ciebie oraz Twoje prawa. Znajdziesz w nim informacje dot. sposobu składania zamówień, terminów i form płatności, warunków zawarcia umowy kupna-sprzedaży, zasad ścieżki reklamacyjnej oraz sposobu odstąpienia od umowy lub rezygnacji. Ponadto dowiesz się na jakich zasadach możesz korzystać z newslettera. Zapoznaj się proszę z treścią, by w pełni świadomie korzystać z przestrzeni mamy MOC oraz sklepu internetowego www.kursy.joannamiko.pl.
REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SERWISIE www.joannamiko.pl
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.kursy.joannamiko.pl prowadzony jest przez Joannę Kunc – Mikołajczyk, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą mamy MOC Joanna Kunc-Mikołajczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń przy
ul. Kacpra Karlińskiego 2b/130,
01-262 Warszawa,
Numer NIP: 888 288 9970;
Numer REGON: 527 350 806.
Adres poczty elektronicznej: kontakt@joannamiko.pl
Adres do reklamacji: kontakt@joannamiko.pl
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, przedsiębiorców na prawach konsumenta, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dalsze postanowienie Regulaminu informuje inaczej.
§2. DEFINICJE
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu Internetowego, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – (zamiennie Usługobiorca) osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa Zamówienie w Sklepie internetowym.
- Sprzedawca – (zamiennie Usługodawca) Joanna Kunc – Mikołajczyk, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą mamy MOC Joanna Kunc – Mikołajczyk wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Numer NIP: 888 288 9970; Numer REGON: 527 350 806.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dla której umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu internetowego ma charakter zawodowy i związany z działalnością gospodarczą.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.joannamiko.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, gromadzone są w nim dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie oraz dostęp do zakupionych Produktów cyfrowych.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – miejsce, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt Premium – oznaczone w opisie produkty, które są dostępne po spełnieniu określonych wymagań nałożonych wcześniej przez Sprzedawcę w opisie samego produktu.
- Produkt cyfrowy – rodzaj produktu dostępnego w Sklepie jako treści cyfrowe, przeznaczone do sprzedaży w postaci elektronicznej, do odczytania lub odsłuchania na odpowiednim urządzeniu elektronicznym. Szczegółowe informacje o Produktach Cyfrowych oraz niezbędne instrukcje korzystania z Produktów Cyfrowych znajdują się w opisie danego Produktu Cyfrowego. Z chwilą zakupu, klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu treści cyfrowej. Treść cyfrowa dostępna jest za pomocą linku do strony/grupy na portalu społecznościowym Facebook lub w Koncie klienta. Otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu stanowi moment dostarczenia w całości treści cyfrowej do Klienta. Produkty te nie są zapisane na nośniku materialnym.
- Usługi online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na odległość (online) zgodnie z opisem usługi podanym w Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami. Do Usług online zalicza się w szczególności: kursy online, konsultacje online, warsztaty online, masterclassy, mastermindy, odpłatne webinary, współpraca indywidualna (1:1), mentoring indywidualny i inne usługi prowadzone online w formie na żywo (live). Dostęp do nich odbywa się poprzez obecność na żywo w czasie transmisji on-line (platforma Zoom, Facebook lub pokrewna) oraz/lub po jego przeprowadzeniu poprzez link do zapisanego nagrania transmisji on-line, kierujący na platformę Facebook lub do Konta Klienta w sklepie.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
- Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, przesyłana przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej w ramach zawartej między Usługodawcą a Klientem umową na dostarczanie newslettera. Treść newslettera obejmuje w szczególności materiały edukacyjne z zakresu objętego działalnością Usługodawcy oraz informacje dotyczące bieżącej działalności Usługodawcy (w tym informacje o produktach, nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie). Warunki dotyczące newslettera zostały opisane w §4 ust. 6 Regulaminu.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Mentoring – usługa online świadczona przez Sprzedawcę, prowadzona za pośrednictwem Internetu, będąca przedmiotem umowy o świadczenie usług mentoringu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Z usługi Mentoringu mogą korzystać zarówno osoby indywidualne, jak grupy osób.
- Subskrypcja lub Usługa Subskrypcji– płatna usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie dostępu do Treści cyfrowych i/lub Usług online na warunkach określonych w §7 Regulaminu i w opisie wybranej opcji subskrypcji. Treść umowy na dostarczanie Treści cyfrowych w ramach płatnej subskrypcji łączącej Klienta ze Sprzedawcą określona jest przez postanowienia niniejszego Regulaminu, a także wyznaczają ją warunki podane w trakcie procesu zakupowego (w szczególności rodzaj wybranej subskrypcji, cena, długość trwania okresów rozliczeniowych, zgody, wybór metody płatności – ratalnej, jednorazowej lub cyklicznej) oraz w opisie subskrypcji prezentowanej w Sklepie. Umowa jest zawierana na odległość drogą elektroniczną.
§3. KONTAKT
- Adres Sprzedawcy: ul. Kacpra Karlińskiego 2b/130, 01-262 Warszawa.
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@joannamiko.pl.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie, z zastrzeżeniem, iż pkt.1. wyłącznie w formie korespondencyjnej.
§4. USŁUGI ELEKTRONICZNE
- W Sklepie Internetowym Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta Usługi Elektroniczne w postaci m.in.:
- prowadzenia Sklepu,
- umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,
- prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych Produktów cyfrowych,
- umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta,
- prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą publikowane Produkty cyfrowe, linki do Usług online, spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak stanowił),
- umożliwienie zapisu i wysyłka Newslettera,
- udostępnienie formularza kontaktowego i umożliwienie Użytkownikowi podjęcia kontaktu ze Sprzedawcą za jego pośrednictwem (o ile formularz jest dostępny),
- umożliwienie przeglądania i czytania treści informacyjnych.
- Konto – można założyć poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka w trakcie składania Zamówienia – z chwilą złożenia Zamówienia Konto zostaje utworzone. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieograniczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@joannamiko.pl.
- Formularz Zamówienia
- umożliwia dodanie przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego Koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków po wypełnieniu Formularza Zamówienia
– zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą, mailowo na adres: kontakt@joannamiko.pl.
– opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego lub wykonanie Usługi online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
– potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub o równoważnej treści oraz uiszczeniu zapłaty.
Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu.
- W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
– imię i nazwisko/nazwa firmy,
– adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj)
– adres poczty elektronicznej
– numer telefonu kontaktowego
– oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów
– miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
W przypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- Newsletter – zapisanie się do Newslettera jest dobrowolne, Klient może po przejściu do zamówienia zaznaczyć okienka, w którym wybiera zapisanie się do niego. Jeżeli Klient zdecyduje się zapisać do Newslettera to Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Klientowi wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres: kontakt@joannamiko.pl.
Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony a wiadomości są wysyłane do Klienta w czasie wybranym przez Usługodawcę, który uzależniony jest od rozwoju jego działalności i tworzenia treści, co do których informacja jest przesyłana wze.
§5. RODZAJE USŁUG ONLINE I WARUNKI REZYGNACJI Z USŁUG ONLINE
- Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za pośrednictwem Konta Klienta (w zależności od opisu Usługi online).
- Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z Usługodawcą umowę na świadczenie Usług online.
- Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”:
- Kursy, masterclassy, spotkania lub inne wydarzenia organizowane online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, spotkania, masterclass lub innego wydarzenia online w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto Klienta oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Klienta (o ile opis Produktu tak stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę online mogą składać się również między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online,
- Mentoring grupowy (mastermind), mentoring indywidualny (1:1) oraz spotkania indywidualne (współpraca 1:1) – Usługa online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny, czas trwania mentoringu i warunki przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na mentoring mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe (o ile opis Usługi online tak stanowi). Do zakupu mentoringu konieczne jest jego opłacenie. W przypadku mentoringu indywidualnego (1:1) i indywidualnych spotkań (współpraca 1:1), konieczne jest również ustalenie indywidualnych terminów spotkań i tematyki. Jeżeli opis Produktu tak stanowi, może być konieczne zawarcie dodatkowej umowy na usługi mentoringowe drogą mailową (wówczas Sprzedawca i Klient są związani zapisami niniejszego Regulaminu, opisu Usługi online i zawartej umowy). W przypadku braku zawarcia dodatkowej umowy, wiążący dla Klienta i Sprzedawcy jest tylko niniejszy Regulamin, opis Usługi online oraz ustalenia indywidualne dokonane z Usługodawcą,
- Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np. Voxer, Facebook) – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer lub WhatsApp) oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie lub komunikatorze będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
- Inne Usługi online opisane w Sklepie.
- Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedawcą a Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
- Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w §5 ust. 3 lit. a i lit. d powyżej, pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych treści cyfrowych (Produktów cyfrowych) w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań, koszt podjętych działań (np. koszt podjęcia czynności) itp. Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online).
- Rezygnacja z Usługi online wymienionej w §5 ust. 3 lit. b Regulaminu (mentoring grupowy lub indywidualny) jest możliwa na warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między Klientem a Usługodawcą. W przypadku, gdy umowa między Usługodawcą a Klientem nie zostanie zawarta, zastosowanie co do możliwości rezygnacji ma §5 ust. 5 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego Usługodawcy w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej wartości treści cyfrowych(Produktów cyfrowych) otrzymanych w ramach Usługi online).
- Prawo rezygnacji nie dotyczy usługi subskrypcyjnej opisanej w §6. Szczegóły prawa rezygnacji z produktu subskrypcyjnego zostały opisane w §7 ust. 21 – 24 Regulaminu.
§6. RODZAJE PRODUKTÓW CYFROWYCH DOSTĘPNYCH W SKLEPIE
- Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Produkty cyfrowe, a w szczególności:
- nagrane kursy, masterclassy, warsztaty, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online,
- dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu, wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclass lub w grupie w serwisie społecznościowym albo komunikatorze,
- e-booki,
- nagrane programy mentoringowe,
- inne Produkty cyfrowe (treści cyfrowe) opisane w Sklepie.
- Produkty cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danego Produktu Cyfrowego są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu Cyfrowego.
- Odstąpienie od umowy na dostarczenie Produktów cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Produktów cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w §21 ust. 3 Regulaminu.
§7. PRODUKT SUBSKRYPCYJNY – SOCZYSTA
- „Soczysta” jest jedyną Usługą online o charakterze subskrypcyjnym w Sklepie.
- Subskrypcja (miesięczne lub półroczne członkostwo w Soczystej) jest płatna.
- Warunki subskrypcji są opisane w niniejszym paragrafie Regulaminu oraz w opisie tej Usługi online w Sklepie.
- „Soczysta” stanowi płatną subskrypcję zawieraną na czas wybrany przez Klienta w procesie zakupowym (np. miesiąc lub 6 miesięcy) – Usługę online, umożliwiającą Klientowi uzyskanie na czas trwania subskrypcji dostępu do:
- treści cyfrowych w postaci biblioteki nagrań cyfrowych (np. masterclassów), których szczegółowa lista została wymieniona w opisie tej Usługi online i które będą dostępne w zakładce „Soczysta” lub „Subskrypcja” w Koncie Klienta,
- zamkniętej, prywatnej grupy w kanale nadawczym w komunikatorze Telegram (Telegram Messenger Inc.), w którym Usługodawca będzie publikowała nagrania głosowe o tematyce wybranej przez Usługodawcę lub podejmowała inne czynności wpisujące się w charakter i tematykę produktu subskrypcyjnego,
- innych Usług online, o ile opis produktu subskrypcyjnego będzie tak stanowił lub które Usługodawca zdecyduje się przeprowadzić bonusowo (np. wyzwania, konkurs, masterclass i in.). w miesięcznym okresie subskrypcyjnym (rozliczeniowym).
- W przypadku subskrypcji miesięcznej opłata jest pobierana co miesiąc, a w przypadku jej nieuiszczenia – subskrypcja wygasa.
- W przypadku subskrypcji półrocznej – Klient może dokonać zapłaty z góry za pełny okres 6 miesięcznej subskrypcji lub zdecydować o rozłożeniu należności na co miesięczne raty z obowiązkiem zapłaty wszystkich rat. Klient wybierając opcję zapłaty w ratach zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty za półroczną subskrypcję i nie będzie mógł odmówić zapłaty pozostałych rat, ponieważ z chwilą zakupu – otrzymuje dostęp do Treści cyfrowych zamówionych w ramach subskrypcji półrocznej oraz dodatkowych Treści cyfrowych, które są przyznawane wyłącznie w 6 miesięcznej subskrypcji, co stanowi pełne wykonanie Umowy przez Sprzedawcę. Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za 6 miesięczną subskrypcję i nie może odmówić lub zrezygnować z zapłaty pozostałych rat.
- W przypadku uchybienia płatnościom lub odmowie spłaty zaległych rat za półroczną subskrypcję, która upoważniała Klienta do dostępu do Treści cyfrowych w cenie promocyjnej (tj.: dużo niższej niż wartość rynkowa Treści cyfrowych wchodzących w skład subskrypcji) Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia zapłaty pełnej ceny za wszystkie Treści cyfrowe (tj. ceny rynkowej podanej przy każdym Produkcie w pełnej wysokości), do których Klient miał dostęp w ramach subskrypcji półrocznej, a której zapłaty odmówił i nie dokonał uregulowania zaległych rat.
- Miesięczna wysokość opłaty za produkt subskrypcyjny lub wysokość każdej raty bądź cena jednorazowa są podane w opisie subskrypcji w Sklepie oraz podczas składania Zamówienia.
- Produkty cyfrowe oraz Usług online w ramach produktu subskrypcyjnego zostaną dostarczone Klientowi na czas trwania jego członkostwa (czas opłacenia subskrypcji), niezwłocznie od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności za subskrypcję i będą dostępne w Koncie Klienta do momentu zakończenia subskrypcji. Po upływie terminu na jaki subskrypcja została zawarta Klient traci dostęp do wszelkich Produktów cyfrowych i Usług online udostępnionych w ramach subskrypcji i Klient nie może żądać przywrócenia do nich dostępu.
- Klient nie ma prawa pobierania Produktów cyfrowych udostępnionych mu w ramach subskrypcji.
- Treści cyfrowe wymienione w §7 ust. 4 lit. a Regulaminu będą udostępnione w Koncie Klienta w zakładce „Soczysta” (lub „Subskrypcja”) lub w inny sposób – wskazany przez Usługodawcę w opisie produktu lub w szczegółach przesyłanych w komunikatorze Telegram. W ramach subskrypcji półrocznej Klient nabywa również dodatkowe Treści cyfrowe.
- Usługi online świadczone za pośrednictwem komunikatora Telegram, będą dostarczane przez Usługodawcę w częstotliwości, ilości, terminach i długości oraz o tematyce według uznania Usługodawcy, co wynika z charakteru niniejszej Usługi online. Klient utraci dostęp do grup i kanałów nadawczych w komunikatorze Telegram po zakończeniu subskrypcji i Klient nie może żądać przywrócenia do nich dostępu ani kopiować opublikowanych w nich treści, w szczególności informacji i treści publikowanych przez pozostałe uczestniczki produktu subskrypcyjnego i Usługodawcę. Do niniejszej Usługi mają pozostałe zapisy Regulaminu, w §16 Regulaminu regulujący zasady korzystania z grup udostępnionych w komunikatorze w ramach subskrypcji.
- Tematyka poszczególnych grup, kanałów nadawczych i czatów w komunikatorze Telegram jest ustalana przez Usługodawcę z góry, zgodnie z jego uznaniem i ewentualnymi konsultacjami z członkami produktu subskrypcyjnego. Przykładowa tematyka jest wskazana w opisie tego produktu.
- Klient będący członkiem produktu subskrypcyjnego nie może narzucić Usługodawcy tematyki, sposobu, narzędzi świadczenia tej Usługi online, ponieważ to Usługodawca decyduje o tym zakresie, mając na uwadze potrzeby i dobro wszystkich uczestników subskrypcji.
- Szczegółowe warunki subskrypcji wybierane są przez Klienta w procesie zakupowym.
- Sprzedawca oferuje subskrypcję w formie umowy na czas nieoznaczony, czyli automatycznie odnawianą co miesiąc, do momentu zrezygnowania z niej przez Klienta oraz w półrocznym okresie rozliczeniowym – tj. Klient decyduje się na jednorazowy zakup półrocznej subskrypcji, której płatność jest odnawiana co 6 miesięcy bądź spłaca półroczną subskrypcję w 6 ratach, płatnych co miesiąc – zgodnie z informacją podaną w opisie Produktu i procesie sprzedażowym.
- Subskrypcja umożliwia Klientowi otrzymywanie Treści cyfrowych i korzystania z Usług online wymienionych powyżej i w opisie produktu przez cały czas trwania Umowy, pod warunkiem dokonywania należnych opłat. W przypadku odmowy zapłaty zaległych rat, do których płatności Klient zobowiązał się w procesie zakupowym – Klient będzie zobowiązany do zapłaty wartości rynkowej uzyskanych Treści cyfrowych.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania z produktu subskrypcyjnego jest wybranie przez Klienta tej Usługi online, złożenie Zamówienia zgodnie z Regulaminem oraz zawarcie przez Klienta ze Sprzedawcą umowy na dostarczanie treści Cyfrowych i świadczenia usług w miesięcznym, półrocznym lub ratalnym okresie rozliczeniowym. Cennik subskrypcji jest umieszczony w Sklepie, w opisie subskrypcji.
- Złożenie Zamówienia na usługę subskrypcyjną wiąże się z obowiązkiem dokonania zapłaty za zamówioną usługę. Po wyborze sposobu płatności za zamawianą usługę subskrypcyjną, Klient zostaje przekierowany do serwisu rozliczeniowego operatora płatności podanego w procesie Zamówienia w celu dokonania płatności, a przypadku wyboru półrocznej subskrypcji w miesięcznym systemie ratalnym – Klient jest zobowiązany do co miesięcznej płatności raty za pośrednictwem Konta Klienta lub wygenerowanego linku do płatności otrzymanego drogą mailową.
- Płatność za usługę subskrypcyjną „Soczysta” odbywa się w drodze ww. płatności ratalnych lub cyklicznych płatności poprzez obciążanie karty płatniczej Klienta podanej w procesie płatności. Płatności pobierane są automatycznie (autoodnawialna płatność), wraz z rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego.
- Klient po zawarciu umowy na dostarczanie usługi w ramach subskrypcji otrzymuje potwierdzenie jej zawarcia przesłane na podany przez niego adres e-mailowy, a także potwierdzenie wyrażenia przez niego zgody na wykonanie tej usługi subskrypcyjnej w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy (o ile zgoda na wykonanie Usługi online wraz z rezygnacją z prawa odstąpienia została wyrażona zgodnie z § 21 ust. 1 Regulaminu).
- Zamawiając usługę subskrypcyjną i dokonując płatności za tę usługę, Klient wyraża zgodę na pobranie przez Sprzedawcę opłaty za bieżący okres rozliczeniowy i na automatyczne pobieranie opłaty za kolejne okresy rozliczeniowe w wysokości wskazanej w złożonym Zamówieniu.
- Klient może w każdym czasie, bez podania przyczyn, zrezygnować z subskrypcji miesięcznej poprzez jej anulowanie w Koncie Klienta albo odpięcie lub anulowanie miesięcznej płatności w Koncie Klienta, u dostawcy usług płatniczych lub w swoim banku. Rezygnacja z subskrypcji półrocznej opłacanej w systemie ratalnym nie jest możliwa, z uwagi na obowiązek zapłaty wszystkich rat.
- Rezygnacja z półrocznej subskrypcji w płatności ratalnej jest możliwa w wyjątkowych przypadkach i za zgodą Sprzedawcy i Klienta, pod warunkiem zapłaty przez Klienta wartości rynkowej Treści cyfrowych lub Usług online wchodzących w skład półrocznej subskrypcji, do których Klient otrzymał dostęp
- Rezygnacja z subskrypcji miesięcznej powinna zostać złożona nie później niż 24 godziny przed wygaśnięciem miesięcznego okresu rozliczeniowego. W przeciwnym razie płatność za kolejny okres rozliczeniowy zostanie pobrana i nie będzie możliwości rezygnacji za opłacony okres rozliczeniowy ani możliwość odstąpienia od Umowy.
- Umowa miesięczna ulega rozwiązaniu dopiero z końcem okresu rozliczeniowego, za który została dokonana ostatnia płatność a umowa półroczna ulega rozwiązaniu po upływie okresu na jaki została zawarta. Z momentem rozwiązania Klient nie będzie otrzymywał nowych treści cyfrowych i usług oraz utraci dostęp do wszystkich nabytych Usług online, treści cyfrowych i Produktów cyfrowych udostępnionych mu w ramach subskrypcji. Przed upływem tego okresu Klient może cofnąć decyzję poprzez wejście do panelu Konta Klienta i włączenie opcji płatności autoodnawialnej lub ponowne aktywowanie subskrypcji i opłacenie jej na kolejne okresy rozliczeniowe.
- Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za już opłacone okresy rozliczeniowe.
- Po wygaśnięciu umowy Klient, aby uzyskać ponowienie dostęp do usługi subskrypcyjnej, która została zakończona na skutek rezygnacji Klienta, będzie musiał przejść ponownie proces zakupu subskrypcji, zgodnie z zapisami niniejszego paragrafu.
- Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny (brak środków, odmowa z banku, utrata ważności karty etc.) nie uda się obciążyć Klienta opłatą, usługa subskrypcji miesięcznej będzie dezaktywowana, co jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy i Klient utraci dostęp do udostępnionych mu w ramach subskrypcji treści cyfrowych i Usług online, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo oraz w Koncie Klienta z chwilą dezaktywacji miesięcznej subskrypcji.
- Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny (brak środków, odmowa z banku, utrata ważności karty etc.) nie uda się pobrać kolejnej raty za subsklrypcję półroczną – Sprzedawca będzie mógł dochodzić zapłaty rat w drodze postępowania sądowego. W przypadku uchybienia płatnościom lub odmowie spłaty zaległych rat za subskrypcję półroczną, które upoważniały Klienta do dostępu do Treści cyfrowych w cenie promocyjnej (tj.: dużo niższej niż wartość rynkowa Treści cyfrowych), Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia zapłaty pełnej ceny za wszystkie Treści cyfrowe (tj. ceny rynkowej podanej przy każdym Produkcie w pełnej wysokości), do których Klient miał dostęp w ramach subskrypcji półrocznej, która nie została opłacona w całości, a Klient odmówił zapłaty kolejnych rat.
- Członkostwo w subskrypcji jest przypisane do jednego Klienta (osoby wskazanej w Zamówieniu jako osoba kupująca) na czas określony w procesie sprzedażowym i potwierdzeniu Zamówienia i zakazane jest dalsze odsprzedanie dostępu, udostępnienie danych do Konta Klienta, rozpowszechnianie jakichkolwiek treści, materiałów, zdjęć i innych informacji uzyskanych w ramach korzystania z subskrypcji, pod rygorem dochodzenia odszkodowania przez Usługodawcę na podstawie przepisów ogólnych Kodeksu Cywilnego.
- Pozostałe postanowienia Regulaminu mają odpowiednie zastosowanie również do produktu o charakterze subskrypcji.
§8. WYMAGANIA TECHNICZNE
- Strona internetowa www.joannamiko.pl wymaga odpowiednio skonfigurowanego
komputera podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z wybranych funkcjonalności Sklepu możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów.
- Użytkownik musi spełnić wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
b) dostęp do poczty elektronicznej
c) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge
d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript
- Dodatkowymi warunkami korzystania z Usług online lub Produktów cyfrowych (w szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych) są:
- w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów;
- w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów,
- w przypadku, gdy Produkt cyfrowy jest dostępny w Koncie Klienta – posiadanie Konta Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie,
- w przypadku, gdy Produkt cyfrowy jest dostarczany lub Usługa online jest świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy,
- Dodatkowymi warunkami skorzystania z produktu subskrypcyjnego – „Soczysta” oraz dostarczanych w jego ramach treści cyfrowych, Produktów cyfrowych i materiałów oraz korzystania z Usług online są:
- posiadanie Konta Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie
- w celu korzystania z treści cyfrowych, Produktów cyfrowych i materiałów online, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów
- w przypadku, gdy treść cyfrowa lub materiał elektroniczny zawierają także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów;
- w przypadku, gdy treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze (w szczególności Telegram) lub mediach społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy.
- Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym ma zamiar skorzystania z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt cyfrowy będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
- Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z usługi wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Użytkownika.
- Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Do zakupu niektórych Produktów niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta w serwisie Facebook. W opisie Produktu Klient jest informowany o konieczności posiadania konta w serwisie Facebook.
§9. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie zgodnie z par. 4 pkt. 3 Regulaminu.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie za pomocą Formularza Zamówienia:
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z par. 4 pkt.3 Regulaminu.
- Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Sprzedawcy.
- Pełny dostęp do zakupionych Usług w ramach Sklepu internetowego www.joannamiko.pl aktywowany jest po dokonaniu płatności (zawarciu Umowy).
- Udostępnienie zakupionej Usługi na koncie Użytkownika jest równoznaczne z faktycznym zrealizowaniem Usługi.
- W przypadku zakupu Usługi online, związanej z koniecznością ustalenia indywidualnych terminów świadczenia (np. mentoring 1:1), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 dni roboczych od opłacenia Zamówienia na podany w Zamówieniu adres mailowy lub telefonicznie, w celu uzyskania informacji, co do konkretnych szczegółów i terminu realizacji Usługi online albo Klient sam określi terminy w drodze korespondencji mailowej.
- Produkt cyfrowy udostępniony jest Klientowi do dnia ograniczenia dostępu do kursu przez Sprzedającego lub bezterminowo. Klient każdorazowo informowany jest o terminie dostępności danego Produktu cyfrowego w jego opisie.
§10. UMOWA O MENTORING
- Usługa mentoringu jest produktem VIP / Produktem Premium, „szytym na miarę”, tzn. tworzonym na indywidualne potrzeby Klienta.
- Usługa Indywidualnego Mentoringu będzie świadczona poprzez kontakt z Usługodawcą przez aplikację Zoom, Voxer, Telegram lub inny komunikator wybrany przez Usługodawcę. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest poprzez wiadomości tekstowe oraz głosowe w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt oraz innych dni wolnych ustawowo od pracy. Usługodawca sprawdza wiadomości na komunikatorze minimum jeden raz dziennie. Jest możliwość połączenia się z Usługodawcą na godzinną rozmowę telefoniczną raz w tygodniu lub raz w miesiącu, w zależności od wybranego pakietu mentoringu. Rozmowa jest dobrowolna i niewykorzystane godziny nie przenoszą się na kolejne tygodnie współpracy. Klient otrzymuje dostęp do wybranego przez Usługodawcę komunikatora w dniu rozpoczęcia mentoringu (zapisanego w umowie o świadczenie usług mentoringowych).
- Umowa o świadczenie usługi Mentoringu pomiędzy Usługodawcą a Klientem zostaje zawarta z chwilą skutecznego dokonania płatności przez Klienta wybranego Pakietu zgodnie z cennikiem podanym na Stronie.
- Po dokonaniu Zamówienia i zapłacie ceny zgodnie z cennikiem Klient niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania Zamówienia, otrzymuje podsumowanie Zamówienia w formie wiadomości e-mail wysyłanej automatycznie na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia.
- Szczegóły mentoringu są wskazane w opisie tej usługi oraz ustalane indywidualnie poprzez Sprzedawcę i Klienta.
- W przypadku, gdy Klient będzie chciał zrezygnować z usługi mentoringu, która nie została jeszcze wykonana w całości, będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Usługodawcy wynagrodzenia w wysokości proporcjonalnej do wykonanej na rzecz Klienta usługi w ramach mentoringu oraz zwrotu wysokości ceny rynkowej za dostarczone w ramach mentoringu Produkty cyfrowe, jeżeli takie zostały dostarczone.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online, spotkań mentoringowych lub wszelkich innych Produktów cyfrowych udostępnianych przez Sprzedawcę w związku z zawartą umową (na dostarczenie Treści cyfrowych lub na świadczenie Usług online) między Sprzedawcą a Klientem.
- W przypadku umówienia indywidualnego terminu spotkania w ramach mentoringu można odwołać spotkanie lub zmienić jego termin tylko raz i z zachowaniem przynajmniej 48 (czterdziestu ośmiu) godzin przed planowanym terminem spotkania, inaczej Usługę online (spotkanie w ramach mentoringu) uznaje się za zaliczoną jako wykonaną prawidłowo i Usługodawcy należy się pełne wynagrodzenie z tego tytułu, chyba że Usługodawca zadecyduje inaczej.
- Odwołanie lub zmiana terminu może nastąpić mailowo na adres kontakt@joannamiko.pl lub za pośrednictwem Konta społecznościowego Sprzedawcy lub ustalonego przez Strony komunikatora. W przypadku skutecznego odwołania spotkania – Strony mogą ustalić nowy termin spotkania online. Spotkanie w ramach Usługi online, które nie zostało odwołane zgodnie z ust. 8 powyżej zostanie uznane za wykorzystane przez Klienta.
- W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może odwołać umówione Spotkanie drogą mailową na adres mailowy podany przez Klienta do kontaktu lub za pośrednictwem ustalonego przez Strony komunikatora W takim wypadku Klientowi zostanie zaproponowany inny termin spotkania albo zwrot kosztów (wg wyboru Klienta).
§11. SPOSOBY I TERMIN PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu T Pay – Krajowy Integrator Płatności S.A., plac Andersa 3, 17 piętro | 61-894 Poznań, E-mail: weryfikacja@tpay.com, WWW: https://kipsa.pl|| https://tpay.com. Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy placu Andersa 3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN (wpłacony w całości).
- Aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu joannamiko.pl w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej www.tpay.com, do których można zaliczyć w szczególności:
- Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność jednorazowa lub płatności cykliczne odnawialne),
- Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
- Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy,
- Płatność ratalna lub płatność odroczona – zgodnie z procedurą i warunkami dostawców tych usług płatniczych,
- Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach lub płatności cyklicznej odnawialnej, nie może anulować obowiązku zapłaty ani zrezygnować z całkowitej zapłaty za Produkt.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu www.tpay.com
- Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi serwis www.tpay.com
- Płatności w systemie ratalnym odbywają się za pośrednictwem serwisu www.tpay.com
- Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia umowy, nie później niż w ciągu doby, z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie tego terminu.
- Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych należy składać bezpośrednio do wybranego przez Klienta dostawcę usługi płatniczej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
§12. PŁATNOŚCI RATALNE
- Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w formie płatności ratalnych. Warunki płatności ratalnej określone są w ofercie lub opisie Produktu, Usługi online lub Produktu Cyfrowego umieszczonych w Sklepie.
- Termin płatności rat stanowi dzień tożsamy z dniem płatności pierwszej raty (zakupu Produktu/Usługi), chyba, że z opisu na stronie Produktu lub ustaleń indywidualnych wynikają inne ustalenia.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z opisu danego Produktu/Usługi lub indywidualnych ustaleń dokonanych ze Sprzedawcą.
- Cena Produktu/Usługi jest opłatą za jego całość. Jego sprzedaż nie może być podzielona na części, segmenty, części kursu/programu ani poszczególne moduły. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych zasobów szkoleniowych, kursów i Produktów, jako całości, za pośrednictwem konta Klienta, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, zatem w przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
- w przypadku zaprzestania korzystania z Usług online (np. usług mentoringowych, kursu) przez Klientkę z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy oraz bez wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,
- w przypadku wykonania Usługi online w całości przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat,
- w przypadku dostarczenia Produktu cyfrowego w całości,
- w przypadku wstrzymania automatycznego pobierania kwoty raty z karty Klientki, podpiętej w platformie płatniczej lub zaistnienia po stronie Klientki jakichkolwiek innych przeszkód w terminowej spłacie.
- Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
- W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient nie dokona płatności w ustalonym terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu, / Usługi do czasu uregulowania należności. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę̨. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
- W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty pieniężnej z karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących opłacenie raty za Produkt lub Usługę z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu lub Usługi do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Użytkownika.
- W przypadku ukończenia programu, kursu, mentoringu lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnych Usług online lub Produktów cyfrowych, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
- W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i sądowego.
§13. KOSZTY, SPOSOBY i TERMIN DOSTAWY
- Klientowi udostępnia się następujące sposoby dostawy Produktu:
- Przesyłka elektroniczna, która polega na przesłaniu Klientowi linku do grupy w serwisie Facebook, na której to grupie Produkt zostaje udostępniony Klientowi;
- Lub / oraz przesłaniu Klientowi Produktu za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź udostępnienia unikalnego linku internetowego (adresu URL). Usługodawca przesyła link, pod którym znajduje się dostęp do Produktu poprzez Konto Klienta stworzone w Sklepie.
- udostępnienie Produktu cyfrowego lub linku z dostępem do niego bądź Usługi online w Koncie Klienta.
- W wypadku udostępnienia unikalnego linku internetowego (adresu URL) umożliwiającego udostępnienie Produktu, Sprzedawca zapewnia prawidłowość jego działania przez okres wymieniony w opisie Produktu na Sklepie.
- Przesyłka elektroniczna jest nieodpłatna / darmowa.
- Termin dostawy Produktu przesyłką elektroniczną do Klienta wynosi do 24 h, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano dłuższy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 365 dni kalendarzowych.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
– W przypadku przelewu bankowego, płatność uznawana jest za dokonaną po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Usługodawcy. W celu poprawnej identyfikacji płatności konieczne jest podanie w tytule przelewu numeru zamówienia, którego dotyczy płatność.
– W przypadku płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, płatność uznawana jest za dokonaną po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Usługodawcy. W celu poprawnej identyfikacji płatności konieczne jest podanie w tytule przelewu numeru zamówienia, którego dotyczy płatność.
– W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia wpłynięcia na rachunek bankowy Usługodawcy pierwszej części raty. W celu poprawnej identyfikacji płatności konieczne jest podanie w tytule przelewu numeru zamówienia, którego dotyczy płatność.
- W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu Produktu cyfrowego lub Usługi online przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
- W przypadku Usług online, dostęp do treści wchodzących w skład tych usług może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie lub informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę lub w danej grupie utworzonej w mediach społecznościowych. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych treści lub dostępu do grupy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze Messenger przez dostawcę tych usług (tj. Meta Platforms Ireland Limited), ale zobowiązuje się do znalezienia innej platformy, która pozwoli na świadczenie usług lub dostarczenie Produktów zakupionych przez Klienta.
- Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów cyfrowych lub terminów świadczenia Usług online, są uregulowane każdorazowo w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi online lub są przekazywane przez Sprzedawcę Klientowi przed złożeniem przez niego Zamówienia.
- Dostarczenie Produktów cyfrowych lub Usług online będących w przedsprzedaży lub z wyznaczonym terminem późniejszego dostarczenia lub przeprowadzenia (np. zakup Usługi online na kilka dni lub tygodni przed jego przeprowadzeniem) nastąpi w terminie określonym w opisie oferty lub w wiadomości mailowej przedstawiającej szczegóły Produktu cyfrowego lub Usługi online.
§14. WYKONANIE USŁUGI ONLINE
- Usługi online będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej między Klientem a Sprzedawcą świadczone są najwcześniej po dokonaniu zapłaty zgodnie z § 11. Regulaminu, zgodnie z opisem i zakresem usługi wskazanym Klientowi na stronach Sklepu.
- Dla prawidłowej realizacji usługi konieczne mogą być również dodatkowe ustalenia między Klientem a Sprzedawcą poprzedzające rozpoczęcie wykonania usługi przez Sprzedawcę. W takim wypadku usługa świadczona jest na warunkach ustalonych szczegółowo przez Klienta i Sprzedawcę, w szczególności w terminie i miejscu uzgodnionym przez strony już po zawarciu Umowy Sprzedaży.
- Usługi mogą być świadczone w formie jednorazowej (w przypadku zakupu jednej usługi) bądź w formie ciągłej (w przypadku zakupu pakietu usług) zgodnie z ustalanym z Klientem terminarzem.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny za prawidłowość i rzetelność świadczonych usług. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby usługi wykonywane były zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Sprzedawca może posługiwać się przy wykonywaniu usług podmiotami trzecimi, którym zleci wykonanie części lub całości usługi, z zastrzeżeniem, że odpowiada za ich zaniechania i działania jak za własne. Sprzedawca zapewnia przy tym, aby wybrany przez niego podmiot odpowiedzialny za wykonanie usługi posiadał stosowne uprawnienia i wymagane kwalifikacje do udzielania porad i informacji wchodzących w zakres usługi.
- Klient nie może zrezygnować z Usługi. Mowa tutaj przede wszystkim o Wydarzeniach stacjonarnych oraz treści cyfrowej otrzymanej przez Klienta od razu. Na etapie zakupu Klient jest informowany, że zwrot mu nie przysługuje.
- Jeżeli przed rozpoczęciem świadczenia Usługi nastąpi rezygnacja przez Sprzedawcę z przyczyn, za które Klient nie ponosi odpowiedzialności, albo umowa zostanie rozwiązana lub wygaśnie z przyczyn niezależnych od żadnej ze stron (w szczególności zdarzeń o charakterze siły wyższej), Klient jest uprawniony do otrzymania pełnego zwrotu zapłaconych kosztów.
- W przypadku niewykonania Usługi w ustalonym terminie z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy (np. spowodowanych awarią techniczną, wypadkami losowymi itd.), Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonania Usługi w możliwie najkrótszym terminie. O przewidywanych zmianach Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Klienta niezwłocznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Klienta podany w Zamówieniu lub poprzez aplikację do komunikacji z Klientem (Voxer, Zoom, WhasApp lub inne). W przypadku nieprzyjęcia propozycji Sprzedawcy, Klient nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu płatności za niezrealizowaną w terminie Usługę, gdyż usługa zostaje nagrana i będzie dostępna do odtworzenia w późniejszym terminie. W opisie produktu każdorazowo Klient jest informowany o ilości czasu, w jakim przysługuje mu dostęp do danego produktu.
- Powyższe postanowienia Regulaminu nie ograniczają ani nie wyłączają ustawowego prawa konsumenta do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 20 Regulaminu.
§15. LICENCJA I ZASADY KORZYSTANIA Z PRODUKTÓW CYFROWYCH I UTWORÓW
- Treści publikowane w Sklepie internetowym, Newsletterze, Produkty cyfrowe oraz wszelkie inne utwory wytworzone w ramach Usług online, prezentowane za pośrednictwem Sklepu, dostarczone Klientowi po zakupie lub dostarczane za pośrednictwem grup w mediach społecznościowych albo komunikatorów oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług online – zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie, dawanie dostępu do nich i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w grupie w mediach społecznościowych lub komunikatorze, Produktach cyfrowych czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
- Klient może korzystać z dostarczonych Produktów cyfrowych i Usług online wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest ich wykorzystywanie lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Klienci nie mogą wykorzystywać Produktów w części lub całości do jakichkolwiek innych celów niż użytek własny, a w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub poglądowych. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach zakupionego Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia produktu tożsamego lub podobnego do nabytego Produktu, którego wprowadzenie na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie.
- Klient zamawiając Produkt cyfrowy lub korzystając z Usług online Sprzedawcy świadczonych w ramach jego działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy termin korzystania lub dostępu był oznaczony w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi online – przez czas oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub odtworzenie, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie.
- W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu w celu inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub zarobkowym, np.: przez Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie dozwolonego użytku), należy oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego autorstwa (imię i nazwisko Sprzedawcy – Joanny Kunc – Mikołajczyk oraz nazwę Produktu z linkiem w Sklepie).
- Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub Newslettera. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Produktu cyfrowego lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Produktów cyfrowych, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne, jak również przedrukowywanie, dawanie dostępu do Konta Klienta, na którym znajdują się Produkty cyfrowe, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie jest dopuszczalna.
- Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, przekazywanie dostępu do Konta Klienta, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione.
- W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może odebrać Klientowi dostęp do Produktów cyfrowych do momentu wyjaśnienia sprawy oraz kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do utworów, danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu bądź naruszania praw autorskich lub dóbr osobistych.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online bądź treści udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego, Konta Klienta i komunikatora.
- Konto Klienta jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich.
§16. ZASADY KORZYSTANIA I CZŁONKOSTWA W GRUPIE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH LUB W KOMUNIKATORZE, UTWORZONYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ
- Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze (np. Telegram w ramach produktu subskrypcyjnego „Soczysta”) utworzonej przez Sprzedawcę wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
- Klient zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem, regulaminem serwisu lub komunikatora, w którym grupa została utworzona i dobrymi obyczajami, a w szczególności Klient zobowiązuje się:
- korzystać z utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób niezakłócający korzystania z grupy przez pozostałych jej użytkowników i uczestniczek produktu subskrypcyjnego nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,
- nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy lub jakichkolwiek innych treści, do których Klient uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedawcę,
- nie rozpowszechniać, nie udostępniać, nie fotografować, nie ujawniać, nie kopiować jakichkolwiek informacji pozyskanych od Sprzedawcy lub innych uczestników Usług online – w szczególności produktu subskrypcyjnego, które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług online, sytuacji Sprzedawcy lub wszelkich innych informacji, informacji wrażliwych, informacji osobistych, zdjęć i in., które Klient uzyska w ramach korzystania z Usług online,
- nie rozpowszechniać materiałów pozyskanych w ramach korzystania z Usług online ani poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy,
- nie obrażać innych uczestniczek produktu subskrypcyjnego lub członków grupy w mediach społecznościowych i Klient zobowiązuje się odnosić do innych z szacunkiem.
- Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z usług Sprzedawcy lub utworzonej przez niego grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
- W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób sprzeczny z niniejszym §16 Regulaminu, Sprzedawca zachowuje prawo do usunięcia Klienta z grupy bez możliwości domagania się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu.
§17. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Świadczenie Usług online (również w ramach produktu subskrypcyjnego) i sprzedaż oraz udostępnianie Produktów cyfrowych przez Sprzedawcę dokonywane jest na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie dysponuje wywiadem medycznym ani wynikami badań Klienta, w szczególności Usługodawca nie posiada danych dotyczących stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, problemów seksualnych, schorzeń lub urazów Klienta.
- Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach Produktów cyfrowych i Usług online oraz za pośrednictwem Sklepu, Konta Klienta, jak również w Newsletterze – są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób. Sklep internetowy, Produkty i Newsletter nie są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dołożyła wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach, Sklepie internetowym i Newsletterze, ale pomimo tego nie ponosi odpowiedzialności za brak ich rezonowania z sytuacją zdrowotną lub życiową Klienta, jak również nie odpowiada za poprawę lub pogorszenie stanu zdrowia Klienta i jego relacji z partnerem lub partnerką.
- Instrukcje i porady przedstawione w Produktach cyfrowych, Usługach online, produkcie subskrypcyjnym, komunikatorze, Sklepie internetowym i Newsletterze nie zastępują porad medycznych ani konsultacji u seksuologa i nie są substytutem doradztwa medycznego. Informacje te należy wykorzystywać w połączeniu z wskazówkami i stałą opieką lekarza. Usługodawca zachęca do rozważnego podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia.
- Produkty i treści związane z tematyką zdrowia dostępne są wyłącznie dla Klientów, którzy przed przystąpieniem do korzystania z Produktów ustalili z właściwym lekarzem, iż brak jest przeciwwskazań do wykorzystania informacji przedstawianych w Produktach cyfrowych, Newsletterze, w ramach produktu subskrypcyjnego lub na Stronie internetowej, a nadto konsultacje takie prowadzą także na bieżąco w trakcie korzystania z Usług online. Klienci przyjmują do wiadomości, że korzystanie z Produktów cyfrowych, informacji podanych w ramach produktu subskrypcyjnego, Newsletterze lub Sklepie internetowym podejmują na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Wyniki, informacje, zalecenia i porady demonstrowane w Produktach cyfrowych i podczas Usług online, jak również w ramach subskrypcji, Newsletterze, Sklepie internetowym oraz w opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedawcę są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów lub wpływu na zdrowie przy określonych w treści założeniach. Należy jednak pamiętać, że każdy organizm jest inny, a przedstawione treści odnoszą się do doświadczenia i praktyki Sprzedawcy. Zapoznanie się z informacjami lub Produktami nie stanowią gwarancji, że każdy Klient osiągnie te same rezultaty. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od organizmu, stanu zdrowia, przebytych chorób, indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i działań podejmowanych przez Klienta, a także diety i innych czynników życiowych i zdrowotnych, poziomu motywacji, staranności i innych czynników indywidualnych każdego Klienta.
- Stosowanie jakiegokolwiek Produktu lub treści mających wpływ na zdrowie, należy w pierwszej kolejności uzyskać porady lekarza, co do możliwości ich stosowania i wpływu na zdrowie.
§18. REKLAMACJE PRODUKTÓW CYFROWYCH
- W przypadku Zamówienia dotyczącego Produktów Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy:
- Produkt Cyfrowy okaże się uszkodzony lub nie jest możliwe jego uruchomienie,
- w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Produkt Cyfrowy, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
- Produkt cyfrowy okaże się niezgodny z umową.
- Reklamacje należy kierować na adres e-mail: kontakt@joannamiko.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§19. Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Usługi online z umową
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Usługę online lub Produkt cyfrowy zgodne z Umową.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności z Umową.
- Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli Klient stwierdzi wadę powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail: kontakt@joannamiko.pl)
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§20. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Postanowienia niniejszego § 14 dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
-
§21. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §21 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Z zastrzeżeniem §21 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Produktów Cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Produktów Cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail kontakt@joannamiko.pl albo za pośrednictwem Konta społecznościowego Sprzedawcy lub komunikatora) przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §20 punkcie 4 powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (przelew), chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu cyfrowego lub usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
- Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
- Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru fizycznego.
- Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowej (Produktu cyfrowego) Klient jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tej treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
§22. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie usług (w szczególności Usług online i usługi subskrypcji), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej treści cyfrowych lub Produktów cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktów cyfrowych (treści cyfrowych) niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
- Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Produktów Cyfrowych (treści cyfrowych) w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Produktu cyfrowego lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych w §21 ust. 1 lub §21 ust. 3 lit. a – d. powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§23. OPINIE O PRODUKTACH I ICH WERYFIKACJA
- Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach cyfrowych i Usługach onlinena zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu.
- Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają produkty i usługi Sprzedawcy.
- Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez:
- Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
- Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w komunikatorze (np. Telegram, Messenger, Voxer),
- Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Klienta (jeżeli jest taka funkcjonalność w Sklepie),
- Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym produkcie lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona).
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów i usług u Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego produktu lub usługi. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów sprzedaży w celu wystawienia opinii.
- Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
- Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany produkt lub skorzystały z Usługi online. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
- opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany produkt lub usługa. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia produktu lub usługi oraz jego rodzaju,
- w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany produkt lub skorzystały z usługi online, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu opiniowanego produktu bądź skorzystał z usługi.
- Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres: kontakt@joannamiko.pl
- Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia publicznie widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest niejednoznaczna, dwuznaczna, kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania.
- Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich produktów lub usług.
- Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca).
§24. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania plików cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed jego wejściem w życie.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 30.07.2024 r.
Archiwalne wersje regulaminu: